Assistent bewindvoerder

Vacaturebeschrijving

Wie zijn wij?

Samen met u Bewindvoering is een jong en groeiende organisatie. Kwaliteit, dienstverlening en professie staan bij ons centraal. Samen behartigen wij de financiën van mensen die daar - in dit stadium van hun leven - onvoldoende toe in staat zijn. Als professional is het onze taak om snel en adequaat tot een stabiele financiële situatie te komen en klanten perspectief te bieden. Dit alles doen wij met een gezonde dosis relativeringsvermogen en humor.

Vereisten

Welke taken zal je gaan uitvoeren?

Het werk van een assistent bewindvoerder is vanwege alle wisselende taken erg divers, het is dan ook belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen en consequent te werk gaat. Een assistent bewindvoerder biedt ondersteuning aan de bewindvoerder bij de verschillende financieel- administratieve taken zoals:
• Het te woord staan van klanten tijdens het telefonisch spreekuur
• Het onderhouden van contact met zorgorganisaties, gemeentes en andere ketenpartners
• Het zorgdragen voor een correcte verwerking en afhandeling van post en e-mails
• Het uitvoeren van openstaande caseload acties zoals; aanvragen van kwijtscheldingen, - bijzondere bijstand, - toeslagen, het opstellen/bijwerken van budgetplannen, opmaken van boedelbeschrijvingen, schulden inventariseren e.d.

Wie ben jij?
• Je beschikt over een HBO diploma of een MBO-4 diploma op sociaal juridisch gebied
• Je hebt gevoel voor financiën en beschikt over een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel
• Je bent integer, betrokken, meedenkend en flexibel
• Je bent instaat om prioriteiten te stellen
• Je beschikt over uitstekende contactuele vaardigheden
• Je bent iemand die verantwoordelijkheid naar zich toe trekt, leergierig en enthousiast is
• Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar

Voordelen

Wat bieden wij?
• Afwisselend en uitdagend werk waarin thuiswerken tot de mogelijkheid behoort
• Je ontvangt intensieve begeleiding en coaching
• Er wordt geïnvesteerd in je ontwikkeling en je loopbaan door het volgen van trainingen en er wordt een beroep op jou gedaan op het gebied van werkprocessen en beleid
• Je zult een werkbare caseload krijgen, zodat de nadruk op kwaliteit komt te liggen
• Een marktconform salaris aldus opleiding en werkervaring
• In loondienst of liever als ZZP’er aan de slag? Het is allemaal bespreekbaar

Functiegegevens
  • Bewindvoerderskantoornaam
    Samen met u bewindvoering
  • Geplaats op
    16 januari 2025
  • Soort functie
    Permanent
  • Uren per week
    16-32
  • Salaris (€)
    2100-2500
  • Werkervaring
    Medior (2-6 jaar)
  • Plaats
    Almere
  • Provincie
    Flevoland
  • Postcode
    1314AN

Solliciteer op deze functie

"*" geeft vereiste velden aan

E-mailadres*
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 8 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Hoe kunnen wij jou helpen?

    Wil je lid worden van Aegis, heb je een vraag over de branche of wil je meer weten over wat Aegis doet? Neem contact met ons op.